10 راه برای اینکه بتوانید فضای آشپزخانه خود را مدیریت نمایید
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

یک آشپزخانه کاملا منظم به شما کمک می کند تا حد ممکن کارآیی بپزید و غذای کمتری را هدر دهید. در اینجا 10 نکته برتر ما برای سازماندهی قلب خانه شما آورده شده است.

10. آشپزخانه خود را شسته و رفته کنید
تصویر برای مقاله با عنوان 10 روش برتر برای سازماندهی آشپزخانه شما
آشغال زدایی اولین قدم برای سازماندهی هر اتاق است و آشپزخانه ها بیشتر از سایر اتاق ها دارای بی نظمی و آشفتگی هستند: بستنی سازان و سایر اقلام ثبت نام عروسی ، اسباب و وسایلی که شما را مجبور به خریدن اطلاعات از طریق تلویزیون ، ست های چاقو بی فایده و غیره کرده اند. بر. از روش جعبه برای از بین بردن ابزار آشپزخانه ای که هرگز استفاده نمی کنید ، استفاده کنید ، ارزیابی کنید که آیا واقعاً به بیش از وسایل ضروری آشپزخانه در آشپزخانه خود احتیاج دارید یا خیر ، از شر ادویه های عمده منقضی شده خلاص شوید ، انبار غذای ناخواسته را دوباره راه اندازی کنید و استفاده کنید حداقل دو بار در سال غذا را در فریزر خود قرار دهید. این چک لیست می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام یک از وسایل آشپزخانه را پاکسازی کنید یا خیر.

9. ظروف صرفه جویی در فضا ، یکنواخت و منافذ را انتخاب کنید
تصویر برای مقاله با عنوان 10 روش برتر برای سازماندهی آشپزخانه شما
یکی از عوامل اصلی ایجاد آشوب در آشپزخانه: کوه هایی از ظروف نگهداری مواد غذایی که با هم مطابقت ندارند. شما فقط به چند نوع ظرف ذخیره مواد غذایی نیاز دارید تا فضای کمد خود را به حداکثر برسانید. ما ظروف مربع یا مستطیلی را که به خوبی روی هم قرار بگیرند مانند ظروف Snapware Glasslock که می توانند از یخچال به مایکروویو تا میز شام به ماشین ظرفشویی بروند ، ترجیح می دهیم. ما همچنین توصیه می کنیم ادویه های خود را با ظروف کاملاً برچسب دار و یکسان ، شاید روی یک قفسه ادویه مغناطیسی یا در کوزه هایی در یک جدول تناوبی از سیستم ادویه جات ترتیب دهید.

8- از پشت درهای کابینت خود استفاده کنید
تصویر برای مقاله با عنوان 10 روش برتر برای سازماندهی آشپزخانه شما
داخل درب کابینت شما فضای اتلاف شده ای دارد. به جای اینکه آن سطح را خالی بگذارید ، لیوان ها و قاشق های اندازه گیری خود را در آنجا سازماندهی کنید ، درپوش های قابلمه را با قلاب های ارزان قیمت ذخیره کنید ، یک بلوک چاقو در پشت درب قرار دهید ، تخته های برش را در یک قفسه مجله در نگه دارید ، برای دسترسی آسان هر چیزی را به پشت سوار کنید. شما همچنین می توانید داخل درها را با تخته سیاه یا رنگ تخته سفید رنگ آمیزی کنید تا لیست مواد غذایی و برنامه غذایی هفتگی شما حفظ شود.

7. بخشهایی را با میله های تنش ایجاد کنید
تصویر برای مقاله با عنوان 10 روش برتر برای سازماندهی آشپزخانه شما
میله های کشش یک ابزار سازماندهی بسیار شگفت آور در سراسر آشپزخانه است. می توانید از آن برای نگهداری حوله کاغذی مخفی ، سازماندهی بطری های تمیز کردن زیر ظرفشویی ، ایجاد یک قفسه اضافی برای ادویه جات ، و ایجاد جداکننده انبار یا سازمان دهنده درب در کشوها استفاده کنید.

6. از فضای تلف شده تلف شده خلاص شوید
تصویر برای مقاله با عنوان 10 روش برتر برای سازماندهی آشپزخانه شما
آشپزخانه ای با فضاهای نامناسب و غیر قابل استفاده دارید؟ آره منم همینطور. اگر در دیدن یا رسیدن به وسایل در پشت یک مکان مانند کابینت زیر سینک ، اعماق داخلی یخچال یا گوشه انبار خانه خود مشکلی دارید ، یک سوزان تنبل می تواند به شما کمک کند. برای آن فضای عجیب و غریب بین یخچال و دیواره کنار آن ، یک انباری رول یا یک قفسه مخصوص ادویه کشویی بسازید (ممکن است بتوانید از قفسه IKEA برای ایجاد خود استفاده کنید). اگر می خواهید فضای بیشتری در آشپزخانه خود داشته باشید ، آن کشوهای دروغین را در آشپزخانه خود به فضای ذخیره سازی قابل استفاده تبدیل کنید. شما همچنین می توانید در پایین کابینت آشپزخانه یک کشوی مخصوص مخزن مخصوص انگشتان بسازید.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: